Jeżeli z jakiegokolwiek powodu chcesz odstąpić od umowy zakupu, musisz powiadomić nas o swojej decyzji w ciągu 30 dni od otrzymania produktu, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie konsumentów. Nie jest wymagane podanie przyczyny zwrotu. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może przesłać pocztą elektroniczną na adres info@vitapur-home.pl.
Okres 30 dni na zwrot rozpoczyna się w dniu otrzymania towaru przez konsumenta. Wszystkie zwroty, niezależnie od tego, czy są organizowane za naszym pośrednictwem, czy przez konsumenta, muszą zostać wysłane do naszego głównego magazynu w Słowenii:
Magazyn Svilanit KamnikKovinarska 4,
1241 Kamień
Słowenia
Jeżeli otrzymałeś już produkt i zdecydujesz się na odstąpienie od umowy, musisz odesłać go do nas lub do naszego upoważnionego przedstawiciela zgodnie z poniższą procedurą w ciągu 30 dni od powiadomienia nas o tym. Termin zwrotu towaru jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo towar przed upływem terminu 30 dni.
Konsument odpowiada wyłącznie za jakiekolwiek zmniejszenie wartości produktu wynikające z obchodzenia się z nim w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności produktu.
Przed odstąpieniem od umowy Konsument ma prawo obejrzeć i przetestować towar w zakresie niezbędnym do stwierdzenia jego cech. Jednakże po podjęciu decyzji o odstąpieniu od umowy nie wolno już używać produktu. Konsument odpowiada za utratę wartości towaru, jeżeli nastąpiła ona na skutek korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny.
Zwracany produkt musi zostać zwrócony w stanie nieuszkodzonym i w oryginalnej ilości, chyba że produkt uległ zniszczeniu, zepsuciu, zagubieniu lub jego ilość uległa zmniejszeniu z przyczyn niezależnych od konsumenta.
Uważa się, że zwrot lub zwrot towaru zostały wysłane w terminie, jeżeli przesyłka zostanie dostarczona w określonym czasie.
Produkt musi zostać zwrócony wraz z całą dołączoną dokumentacją oraz fakturą. Po otrzymaniu zwróconego produktu zwrócimy Ci kwotę zakupu najszybciej jak to możliwe, jednak nie później niż w ciągu 30 dni od otrzymania powiadomienia o odstąpieniu od umowy (chyba że płatność kartą nie została jeszcze przetworzona).
W przypadku zastosowania rabatu lub kodu promocyjnego, środki te nie podlegają zwrotowi, gdyż stanowią rabat, a jedynie kwota zapłacona.
W przypadku umów sprzedaży możemy wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do czasu otrzymania zwracanego towaru lub do czasu dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania.
Zwroty pieniędzy zostaną zrealizowane przy użyciu tej samej metody płatności, chyba że wyraźnie poprosiłeś o inną metodę, i nie wiąże się to z żadnymi dodatkowymi kosztami.
Konsumentowi nie przysługuje prawo do zwrotu dodatkowych kosztów, jeżeli wyraźnie wybrał sposób dostawy inny niż najtańsza standardowa opcja dostawy oferowana przez nas.
Konsument jest zobowiązany powiadomić firmę o zwrocie/reklamacji drogą mailową na adres info@vitapur-home.pl przed odesłaniem towaru. Firma pokryje koszty przesyłki zwrotnej wyłącznie w przypadku, gdy zwrot zostanie zgłoszony z wyprzedzeniem. Jeśli konsument zorganizuje zwrot samodzielnie, nie zostanie mu zwrócony koszt wysyłki.
Procedura zwrotu
W przypadku zwrotu produktu prosimy o poinformowanie nas o swojej decyzji w ciągu 30 dni od otrzymania produktu. Aby dokonać zwrotu, należy dostarczyć następujące dokumenty i informacje:
- Faktura za zakupiony produkt.
- Zdjęcie zwracanego produktu.
- Wyraźne wskazanie preferencji klienta, czy życzy sobie wymiany towaru, czy zwrotu pieniędzy.
Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Vitapur GmbH, jeśli zwrot organizujemy my. Jeżeli klient zorganizuje zwrot samodzielnie lub bez wcześniejszego powiadomienia i niezgodnie z instrukcją zawartą w niniejszej procedurze zwrotu, koszty przesyłki zwrotnej ponosi w całości klient. W tym przypadku również nie możemy zagwarantować terminowego rozpatrzenia reklamacji.
Nie zapewniamy etykiet zwrotnych; Zamiast tego, GLS odbierze przesyłkę z Twojego adresu. Upewnij się, że przedmiot jest bezpiecznie zapakowany w oryginalne pudełko.
Czego od Ciebie potrzebujemy:
- Adres odbioru (jeśli różni się od adresu dostawy).
- Preferowana data odbioru przedmiotu przez GLS.
GLS wystawi Ci potwierdzenie odbioru przesyłki. Jeśli odeślesz nam towar, zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany natychmiast. W przeciwnym wypadku będziemy czekać, aż przesyłka dotrze do naszego magazynu.
Jeżeli po otrzymaniu towaru odkryjemy dodatkowe uszkodzenia, możemy odliczyć określony procent od zwracanej kwoty. W takich przypadkach skontaktujemy się z Tobą odpowiednio wcześniej.