Przygotowaliśmy listę najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami.
ZAMÓWIENIA I DOSTAWA
1. Jaki jest koszt dostawy?
Koszt dostawy jest obliczany na podstawie wagi i rozmiaru zamówionych produktów oraz miejsca dostawy. Dokładna kwota zostanie wyświetlona w kasie przed potwierdzeniem zamówienia.
2. Jak długo trwa dostawa?
Standardowy czas dostawy wynosi od 5 do 7 dni roboczych. W okresach dużego popytu lub promocji dostawa może potrwać dłużej.
3. Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie po jego złożeniu?
Jeśli chcesz zmienić lub anulować zamówienie, skontaktuj się z nami tak szybko, jak to możliwe. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przetworzone, dołożymy wszelkich starań, aby spełnić Twoją prośbę.
4. Jak mogę śledzić swoje zamówienie?
"Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem i numerem śledzenia. Możesz użyć tego numeru, aby śledzić przesyłkę na stronie internetowej naszego partnera wysyłkowego – GLS. Pamiętaj, że Twoje zamówienie może zostać wysłane w kilku paczkach. W takim przypadku otrzymasz osobny numer śledzenia dla każdej paczki."
5. Jak mogę zrealizować zamówienie?
Po dodaniu wybranych pozycji do koszyka kliknij zielony przycisk „Kasa”. Następnie wprowadź dane do wysyłki i wybierz metodę płatności.
6. Czy mogę otrzymać fakturę dla firmy lub osoby prawnej?
Nie wystawiamy faktur dla firm ani osób prawnych. Faktury są dostępne tylko dla osób fizycznych.
ZWROTY I REKLAMACJE
1. Jaka jest polityka zwrotów?
Jedną z naszych największych zalet jest to, że dajemy Ci mnóstwo czasu na wypróbowanie naszych produktów w domu i podjęcie decyzji, czy są dla Ciebie odpowiednie. Możesz zwrócić produkty w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia bez podania przyczyny. Produkty muszą być nieuszkodzone, w oryginalnym opakowaniu i zawierać wszystkie metki. Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie zwrotów.
2. Jak mogę zwrócić produkt?
Zwroty zdarzają się rzadko, ale staramy się, aby proces był jak najłatwiejszy. Aby zainicjować zwrot, skontaktuj się z nami przez e-mail na adres info@vitapur-home.pl i dołącz zdjęcia produktu. Następnie przeprowadzimy Cię przez prosty proces zwrotu.
3. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego przedmiotu, przetworzymy Twój zwrot pieniędzy w ciągu 30 dni. Zwrot pieniędzy zostanie dokonany tą samą metodą płatności, której użyłeś.
4. Czy mogę wymienić produkt zamiast go zwrócić?
Obecnie nie oferujemy bezpośrednich wymian. Jeśli chcesz inny produkt, zwróć niechciany przedmiot, aby uzyskać zwrot pieniędzy i złóż nowe zamówienie.
5. Jak powinienem spakować nakładkę na materac do zwrotu?
Ostrożnie zwiń nakładkę i zabezpiecz ją folią plastikową lub dużą torbą, aby zachować ją w czystości i nieuszkodzoną podczas transportu.
PŁATNOŚCI I RABATY
1. Jakie metody płatności akceptujecie?
Akceptujemy różne metody płatności, w tym karty kredytowe (Visa, MasterCard), PayPal, Klarna i płatność przy odbiorze.
2. Gdzie mogę uzyskać kod rabatowy?
Kody rabatowe są dostępne podczas specjalnych promocji. Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać najnowsze oferty.
3. Gdzie wpisać kod rabatowy?
Wpisz kod rabatowy w koszyku w polu „Kod rabatowy” po prawej stronie.
4. Dlaczego nie otrzymałem kodu rabatowego?
- 1. Kod rabatowy otrzymasz, gdy po raz pierwszy zapiszesz się do naszego newslettera. Jeśli zapisałeś się już za pomocą swojego adresu e-mail, prawdopodobnie otrzymałeś kod wtedy. Kody rabatowe są ograniczone czasowo.
- Sprawdź foldery Spam, Junk Mail lub Promotions w poszukiwaniu kodu rabatowego.
- Jeśli żadna z powyższych sytuacji nie dotyczy Ciebie, skontaktuj się z nami pod adresem info@vitapur-home.pl.
INFORMACJE O PRODUKCIE
1. Jakiemu rodzajowi testów poddane zostały Państwa produkty?
Wszystkie produkty tekstylne posiadają certyfikat OEKO-TEX, co oznacza, że są zgodne z rygorystycznymi przepisami europejskimi i zostały zweryfikowane pod kątem braku szkodliwych substancji. W przypadku materacy używamy własnej maszyny do testowania rdzeni, aby symulować zachowanie materaca po 5 i 10 latach użytkowania.
2. Gdzie produkowane są materace?
Materace lateksowe są produkowane w Słowenii, materace kieszeniowe pochodzą z Chin, a materace piankowe są produkowane w Rumunii lub Chinach.
3. Czy wszystkie materace mają ważne certyfikaty?
Tak. Wszystkie elementy materaca posiadają certyfikat OEKO-TEX.
4. Czy Wasze naczynia kuchenne zawierają szkodliwe substancje, zwłaszcza PFOA?
Powłoka naszych naczyń kuchennych nie zawiera kwasu perfluorooktanowego (PFOA), który jest znany jako szkodliwy i nadal jest stosowany przez niektórych producentów. Nasze naczynia kuchenne są również wolne od innych szkodliwych substancji.
5. Jakie są instrukcje dotyczące stosowania nakładki na materac?
Po otrzymaniu nakładki otwórz ją i usuń folię ochronną. Połóż ją na płaskiej powierzchni i pozostaw na 24 godziny bez dotykania jej lub siadania na niej. Po 24 godzinach nakładka osiągnie pełną wysokość i będzie gotowa do użycia. Należy otworzyć pokrywę, aby rdzeń mógł się w pełni rozszerzyć i uformować. Ze względu na składanie możesz zauważyć nierówności na powierzchni, które znikną przy prawidłowym użytkowaniu. Możesz również położyć lekki ciężar na pokrywie, aby pomóc jej szybciej się wygładzić.
6. Jak zapobiec przesuwaniu się nakładki podczas snu?
Nałóż na nią prześcieradło bawełniane z gumką. Pomoże to zamocować ją na miejscu i zapobiegnie przesuwaniu się.
7. Gdzie mogę znaleźć przepisy na dania przyrządzane w air fryerze?
Zeskanuj kod QR na opakowaniu frytkownicy, aby uzyskać dostęp do przepisów bezpośrednio na telefonie. Możesz je również znaleźć pod poniższym linkiem: 20 pysznych przepisów na frytkownicę powietrzną.
8. Zawór w garnku FreshCooker ciągle odpada. Co mam zrobić?
Zawór na pokrywie FreshCooker nie jest zamocowany na stałe, ale przytrzymywany przez magnes. Chroni zawór przed brudem, oparzeniami i uszkodzeniami. Po każdym użyciu zaleca się wyjęcie zaworu, umycie go ręcznie płynem do mycia naczyń i dokładne wysuszenie przed ponownym przymocowaniem. Jeśli często się odłącza, sprawdź, czy jest prawidłowo umieszczony i czy magnes jest czysty i wolny od smaru lub zanieczyszczeń.
HexaPRO
1. Czy naczynia HexaPRO nadają się do używania na kuchenkach gazowych?
Naczynia kuchenne HexaPRO nadają się do kuchenek indukcyjnych, ceramicznych, gazowych i elektrycznych. Można je również używać w piekarniku do 220 °C (428 °F).
2. Jak rozpocząć korzystanie z naczyń kuchennych HexaPRO?
Zalecamy dokładne umycie naczyń kuchennych przed pierwszym użyciem i lekkie posmarowanie ich olejem. Używaj niskiej lub średniej temperatury do gotowania i unikaj metalowych przyborów, które mogłyby uszkodzić powłokę. Jeśli jedzenie zaczyna przywierać, może to być spowodowane niewłaściwym użytkowaniem lub konserwacją.
3. Jak długi jest okres gwarancji na naczynia kuchenne HexaPRO?
Gwarancja na naczynia kuchenne wynosi 5 lat. Vitapur gwarantuje jakość produktu i jego bezawaryjne działanie w okresie gwarancyjnym, pod warunkiem przestrzegania instrukcji i ostrzeżeń. Producent pokryje koszty napraw lub usunięcia wad w tym okresie.
4. Jak czyścić naczynia kuchenne HexaPRO?
Naczynia kuchenne można myć w zmywarce. Należy jednak pamiętać, że wysoka temperatura i agresywne detergenty mogą uszkodzić powłokę. Aby wydłużyć żywotność produktu, zalecamy mycie ręczne łagodnym detergentem i miękką gąbką.
5. Jaki rodzaj powłoki mają naczynia kuchenne HexaPRO?
Patelnie HexaPRO mają wysokiej jakości powłokę PTFE (politetrafluoroetylen), która jest odporna na zużycie i bezpieczna do gotowania. Testy zgodne z normami europejskimi i międzynarodowymi potwierdzają, że przy prawidłowym użytkowaniu do żywności nie uwalniają się żadne szkodliwe substancje. Ważne jest przestrzeganie instrukcji i unikanie przegrzewania pustych patelni, ponieważ wysokie temperatury mogą wpłynąć na trwałość powłoki. Używamy powłoki marki PPG, która jest wolna od PFOA i PFAS.
Więcej informacji na temat naczyń kuchennych HexaPRO znajdziesz na stronie:
INFORMACJE OGÓLNE
1. Gdzie mogę znaleźć fizyczny sklep Vitapur?
Nie mamy sklepów stacjonarnych. Wszystkie nasze produkty są dostępne do kupienia na stronie internetowej Vitapur-home.pl.